środa, 2 kwietnia 2014

2 kwietnia - 21:37!

Kompletnie zapomniałam, że to dzisiaj mija 9 rocznica śmierci Błogosławionego (a już nie długo Świętego) Jana Pawła II. Aż głupio się w ogóle do tego przyznać, ale o tym przypomniał mi mój brat i wielkie dzięki dla niego. ^_^
Dzień miął mi jak co dzień, tylko jak zwykle na matematyce, musiałam się zdenerwować. Czy tylko mnie, aż tak denerwuje pani profesor E.N.? Dzisiaj musiała jak to zwykle ma w zwyczaju powyzywać , że zadania na poprawie były "po prostu śmieszne!". Może tylko dla niej są śmiesznie proste. 
Jednak nie warto psuć sobie nerwów przez kogoś, kogo już za miesiąc pożegnam z wielką przyjemnością. Lecz nie o wszystkich nauczycielach tak sądzę oczywiście. Są i tacy, dzięki którym będę bardzo miło wspominać czasy licealne.  --> Język polski jest genialny ! <dzięki miśku>

M.
Błogosławiony Jan Paweł II

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz