pi膮tek, 3 marca 2017

Praca licencjacka i pisanie jej 馃憣

Hej wszystkim ... 
W sumie nigdy tak nie zaczynam ale tym razem ten post kierowany jest do os贸b, kt贸re s膮 w trakcie albo zaczynaj膮 pisa膰 prac臋 licencjack膮.

Chcia艂abym zacz膮膰 od wyja艣nienia czym jest praca licencjacka.

Praca licencjacka jest to praca pisemna, kt贸rej efekty przedstawiane s膮 na egzaminie ko艅cz膮cym studia stopnia pierwszego. Przed oddaniem praca poddawana jest programowi plagiatowemu, 偶eby wyeliminowa膰 podejrzenia skopiowanie cudzej pracy i podpisanie si臋 pod ni膮. Kolejnym etapem jest przekazanie do oceny recenzentowi. Na koniec, je偶eli praca jest pozytywnie oceniona ko艅czy si臋 studia z mianem licencjata.


Przyzna膰 si臋 musz臋, 偶e jestem jedn膮 z takich os贸b, tzn jestem w trakcie pisania takiej pracy. 
W tym momencie jestem w po艂owie drogi do osi膮gni臋cia celu. 
Moim celem jest napisanie tej pracy do ko艅ca oraz zdanie egzaminu (poniewa偶 moja szacowna uczelnia jest raczej za zdawaniem egzaminu z zawodu, a ni偶eli bronienia napisanej pracy - ale praca MUSI by膰 馃槙).
Pewn膮 pomoc w motywacji mnie do pisanie jej uzyskuj臋 od mojej "Pani promotor". Moj膮 promotork膮 jest wyk艂adowczyni z AWF z Poznania, kt贸ra jest r贸wnie偶 moj膮 wyk艂adowczyni膮 z przedmiot贸w takich jak: higiena i epidemiologia oraz 偶ywienie w odnowie biologicznej. 
Po tej prezentacji mo偶ecie zobaczy膰 z jakiego zakresu jest ona w stanie pom贸c w pisaniu pracy. 


Na pocz膮tku by艂am zawiedziona, poniewa偶 nie jest ona profesorem z zakresu fizjoterapii tak jak chcia艂abym, 偶ebym mog艂a napisa膰 prace na temat ju偶 przeze mnie wcze艣niej wymy艣lonym, a mianowicie "Rehabilitacja os贸b po amputacji ko艅czyn dolnych". Jest to typowy temat rehabilitacji, jednak偶e nie mog艂am go wybra膰, poniewa偶 nie jest to zakres wiedzy pani profesor.


Tematem mojej pracy jest Oty艂o艣膰 (prawdziwego tematu nie podam, bo kto艣 jeszcze by mi go zwin膮艂 przede mn膮 馃槣)
Oty艂o艣膰 jest do艣膰 powszechnie znan膮 przypad艂o艣ciom, obejmuje osoby z nadwag膮 powy偶ej 25kg/m2.
Nie b臋d臋 si臋 nad tym du偶o rozwodzi膰, bo jest tego troch臋. 
Moja praca ma zawiera膰 mi臋dzy 20 a 30 stron, jestem raczej bli偶ej po艂owy dolnej warto艣ci. 
Mam nadziej臋, 偶e jednak znajd臋 si臋 gdzie艣 w po艂owie, tzn ok 25  stron :)

Wydaje mi si臋, 偶e wystarczy na ten temat pisania.

呕ycz臋 mi艂ego s艂onecznego (tak jak u mnie) dnia 馃槉

Lady M.

呕r贸d艂a zdj臋膰: 1) http://geopolityka.net/konkurs-na-najlepsza-prace-licencjacka-i-magisterska, 2) http://www.ebabcia.com/kontakt/

2 komentarze:

  1. To 偶e艣my przedstawi艂y efekty naszej pracy licencjackiej ;D

    OdpowiedzUsu艅