wtorek, 8 sierpnia 2017

W życiu piękne są tylko CHWILE ... ♥

Jak brzmią słowa piosenki zespołu Dżem - "w życiu piękne są tylko chwile", dlatego trzeba je przeżywać tak, jakby świat miał jutro się skończyć.

Dlaczego pisze o tym?

Hym... 25 sierpnia minie już rok od bardzo ciężkiego wydarzenia jakie miało miejsce w moim życiu.
Przez moje dotychczasowe spokojne, jakby się wydawało, życie nagle przeszedł nagły huragan, który w swoich skutkach poniósł ofiary. Tą ofiarą był mój tato.


Stało się to szybko. 
Nie zauważyliśmy kiedy. 
Doszło już do ostatniego stadium.

Rak.
Nowotwór.
Tumor.
Twór patologiczny.

Po 2 i pół miesiąca przegrał walkę dość krótką, ale tragiczną w skutkach.
Jakbyście się mnie zapytali półtora roku temu jak będzie wyglądać moje życie, odpowiedziałabym Wam z pewnością, że we wakacje będziemy mieli remont mieszkania - głównie chodziło o kuchnie i łazienkę.
Nigdy bym nie spodziewała się tego, że to co dzieje się często w serialach lub w filmach będzie miało miejsce w moim życiu nigdy bym w to nie uwierzyła.
To wydawało się tak nierealne, takie fikcyjne. Ale co najgorsze prawdziwe.

Teraz pozostaje mi powracać jedynie do tych chwil, które zostały uchwycone w kadrze aparatu czy kamery. Patrząc na zdjęcia często spływają mi po policzkach łzy, których nawet się nie spodziewam. Bardzo lubię wracać myślami do tych chwil, gdzie wszystko wydawało się takie normalne i naturalne. Wspominać wspólne wygłupy, zabawy i imprezy. Czasami były to tylko 'selfie', a teraz wydają mi się czymś więcej niż tylko zdjęcie z ręki robione kamerką z przodu. To jest moja chwila, uchwycona w taki sposób. To było to.

Pisze o tym, aby powiedzieć Wam, że warto uwieczniać chwile może nawet w taki prosty sposób. Będziecie potem sobie wdzięczni, że macie na co patrzeć i wspominać.

M.
W życiu piękne są tylko CHWILE.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz